29.06


Jako że Nasz klimat zaczął przypominać tropiki , to i ja postanowiłam w swojej dzisiejszej stylizacji połączyć koszulę typu safari z miejską czarną mini. Górę dopełniłam dużym beżowym naszyjnikiem, idealnie komponującymi się okularami i plecionym paskiem w talii. Odkąd pamiętam odcienie brązu i beże, to kolory które uwielbiam na sobie nosić . 






















Ostatnio miałam możliwość rozpoczęcia swojej przygody z  CUPSELL . Jest to darmowa platforma do projektowania, kupowania i sprzedaży odzieży lub gadżetów z Twoim indywidualnym wzorem.
Przez poniedziałek udało mi się zaprojektować dwa kubeczki idealne na poranną kawę :) Na dole bloga banner ze sklepem, gdzie znajdziecie ofertę cenową :)
Co Wy na to , który Wam się bardziej podoba ? :)


20 komentarzy:

  1. To jest rzeczywiście zestaw, który kojarzy się z safari - w sensie, że ze strojem, który na taką wyprawę można założyć :)

    Bardzo fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ,o taki efekt właśnie chodziło ! :)

      Usuń
  2. Fantastyczne dodatki! Masz świetny gust i wyglądasz przepięknie <3 :)
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw z calą pewnościa godny uwagi- doskonale widać, że wiesz co robisz i nic tu nie jest przypadkowe :D
    widać, że moda sprawia Ci radość i absolutnie nie masz problemu z łączenem ze sobą poszczegolnych części garderoby :D

    bluzka jest fantastyczna- ajććć sama dumnie bym nosiła <3

    z miłą chęcią zostanę na dlużej, tylko gdzie znajdę gadżet obserwatorzy ?

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zestawienie. Nie przepadam za brązami, ale muszę przyznać, że stylizacja podbiła moje serce :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw!
    zapraszam do mnie https://love-chic-goodhabits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz! Bardzo mi się podoba ta koszula i naszyjnik :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja w moim typie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. zrezygnowałam bym z paska, poza tym super ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look, faktycznie idealny na nadchodzące upały :) Bardzo ładnie Ci w tych kolorach.
    A kubeczki też są śliczne, z chęcią bym sobie taki zaprojektowała :)

    Proteinka

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna koszula, wyglądasz pięknie w tym kolorze :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne Safari w twoim wydaniu :) bardzo ładna jest ta koszula

    OdpowiedzUsuń
  12. super stylizacja dobre polaczenie jesli chcemy wygladac elegancko w te upalne dni choc mysle ze obcisla spodniczka to nie zawsze najlepsze rozwiazanie na temperature 30 + :) piekny naszyjnik! bardzo fajnie ze rozpoczelas przygode z cupsell i zrobilas swoje kubki :) sa naprawde fajne!
    www.marmar.ski

    OdpowiedzUsuń
  13. super, zestaw bardzo mi się podoba bluzka w stylu safari.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie kubki! idealnie połączony zestaw, dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety safari. Ja nie jestem ciepłolubny, więc lato to dla mnie tortury. Cień i krem z filtrem. O tak. A kubki nie w moim stylu, hehe :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń