29.06


Jako że Nasz klimat zaczął przypominać tropiki , to i ja postanowiłam w swojej dzisiejszej stylizacji połączyć koszulę typu safari z miejską czarną mini. Górę dopełniłam dużym beżowym naszyjnikiem, idealnie komponującymi się okularami i plecionym paskiem w talii. Odkąd pamiętam odcienie brązu i beże, to kolory które uwielbiam na sobie nosić . 






















Ostatnio miałam możliwość rozpoczęcia swojej przygody z  CUPSELL . Jest to darmowa platforma do projektowania, kupowania i sprzedaży odzieży lub gadżetów z Twoim indywidualnym wzorem.
Przez poniedziałek udało mi się zaprojektować dwa kubeczki idealne na poranną kawę :) Na dole bloga banner ze sklepem, gdzie znajdziecie ofertę cenową :)
Co Wy na to , który Wam się bardziej podoba ? :)


21 komentarzy:

  1. To jest rzeczywiście zestaw, który kojarzy się z safari - w sensie, że ze strojem, który na taką wyprawę można założyć :)

    Bardzo fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne dodatki! Masz świetny gust i wyglądasz przepięknie <3 :)
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw z calą pewnościa godny uwagi- doskonale widać, że wiesz co robisz i nic tu nie jest przypadkowe :D
    widać, że moda sprawia Ci radość i absolutnie nie masz problemu z łączenem ze sobą poszczegolnych części garderoby :D

    bluzka jest fantastyczna- ajććć sama dumnie bym nosiła <3

    z miłą chęcią zostanę na dlużej, tylko gdzie znajdę gadżet obserwatorzy ?

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zestawienie. Nie przepadam za brązami, ale muszę przyznać, że stylizacja podbiła moje serce :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw!
    zapraszam do mnie https://love-chic-goodhabits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz! Bardzo mi się podoba ta koszula i naszyjnik :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja w moim typie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. zrezygnowałam bym z paska, poza tym super ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look, faktycznie idealny na nadchodzące upały :) Bardzo ładnie Ci w tych kolorach.
    A kubeczki też są śliczne, z chęcią bym sobie taki zaprojektowała :)

    Proteinka

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna koszula, wyglądasz pięknie w tym kolorze :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne Safari w twoim wydaniu :) bardzo ładna jest ta koszula

    OdpowiedzUsuń
  12. super stylizacja dobre polaczenie jesli chcemy wygladac elegancko w te upalne dni choc mysle ze obcisla spodniczka to nie zawsze najlepsze rozwiazanie na temperature 30 + :) piekny naszyjnik! bardzo fajnie ze rozpoczelas przygode z cupsell i zrobilas swoje kubki :) sa naprawde fajne!
    www.marmar.ski

    OdpowiedzUsuń
  13. super, zestaw bardzo mi się podoba bluzka w stylu safari.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie kubki! idealnie połączony zestaw, dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety safari. Ja nie jestem ciepłolubny, więc lato to dla mnie tortury. Cień i krem z filtrem. O tak. A kubki nie w moim stylu, hehe :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogłem uwierzyć, że kiedykolwiek połączę się z moim byłym kochankiem, byłem tak przerażony, stojąc samotnie bez ciała, które mogłoby stać przy mnie i być ze mną, ale miałem takie szczęście, że pewnego dnia spotkałem tego czarodzieja potężnego doktora Ediomo, po tym, jak powiedziałam mu o mojej sytuacji, zrobił wszystko, co możliwe, aby mój chłopak wrócił do mnie, właściwie po tym, jak zrobił magię, mój były chłopak wrócił do mnie mniej niż 48 godzin, mój były chłopak wrócił błagając mnie, że nigdy nie będzie zostaw mnie ponownie, 3 miesiące później zaręczyliśmy się i pobraliśmy, jeśli ty też masz taką samą sytuację. Jest bardzo potężny w swoich sprawach;
    * kocham magię
    * jeśli chcesz odzyskać swojego ex
    * Zatrzymaj rozwód
    *przełam obsesje
    * leczy udary i wszelkie choroby
    * zaklęcie ochronne
    *niepłodność i problemy z ciążą
    Skontaktuj się z dr Ediomo na jego e-mail: drediomo77@gmail.com
    bardzo dziękuję za przyniesienie mojego byłego kochanka z powrotem do mnie jego e-mail: drediomo77@gmail.com lub zadzwoń/whatsapp: +2349132180420
    +2348155926512

    OdpowiedzUsuń