Blue Eyes . recenzja

HEJ!

W dzisiajszym poście postanowiłam zrecenzować jeden z produktów salonu optycznego Optiva , który nawiązał ze mną współpracę około miesiąca temu. Salon posiada swoją stronę internetową ,na której daje możliwość zakupienia soczewek i okularów wielu marek ,oraz płynów i  kropli do oczu. 

   ---wejdź--->  optiva.pl

Salon zaproponował mi zrecenzowanie wybranych przeze mnie kolorowych soczewek kontaktowych.
Zawsze zazdrościłam niebieskoookim ,dlatego też zdecydowałam się na miesięczne 2 Tones marki Hera (odcień niebieski) .
W zestawie otrzymałam dodatkowo płyn do pielięgnacji soczewek marki Options Multi 250 ml Coopervision.




Soczewki są miesięczne ale ja użyłam ich tylko pare razy . Zawsze robiły duże wrażenie na znajomych :)
Na oczach kolor soczewki wygląda trochę  "demonicznie" dlatego nie zakładałam ich na co dzień :)
Soczewki super sprawdziłyby się do jakiś tematycznych , ale na pewno nietuzinkowych sesji , lub do występów scenicznych ! 
Na początku zakładanie i zdjemowanie soczewek sprawiało mi wielką trudność , ale było to spowodowane tym że nigdy wcześniej nie miałam potrzeby/szansy ich użytkowania . Po obejrzeniu kilku filmików na YT i paru próbach było coraz lepiej i szło mi to coraz sprawniej ! :)

Produkt jak i sam salon optyczn mogę w pełni polecić ! Szeroki asortyment , miła i pomocna obsługa ! Protukty które sprzedają są bardzo dobrej jakości i dają zadowalający efekt :)























STUFF:
kurtka - H&M
szalik - H&M
leginsy - Atmosphere
botki - no name
torebka - Moschino

19 komentarzy:

  1. Też zawsze chciałam mieć niebieskie oczy niestety los zdecydował że mam czekoladowe.
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na recenzję soczewek nad wyraz za dużo stylizacji :) która też śliczna ;)
    http://swiat-weni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogłam się powstrzymać , wiesz jak to jest :)

      Usuń
  3. Wow, robią piorunujące wrażenie! Stylizacja zresztą też:)

    Pytałaś o podkład Affinimat, czy wysusza skórę? Nie używam go zbyt długo, może z dwa, trzy tygodnie, ale jak na razie nic takiego nie zauważyłam. Wiadomo, że każdy kosmetyk trzeba dobrać indywidualnie, jednak dla mnie jest świetny.
    Obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie zakładałam soczewek ale muszę przyznać że te Twoje robią wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow wyglądasz świetnie w tych soczewkach:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mi nie podoba się ten kolor soczewek, ale zestaw świetny! <3
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo udana sesja widze
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Soczewki nie bardzo ale zestaw ekstra !!

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek soczewek jak dla mnie trochę za sztuczny, ale najważniejsze, że Tobie się podobają! :) odpowiedź na temat rzęs u mnie na blogu, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjawiskowo wyglądają te soczewki !
    Na dodatek super stylizacja ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. są świetne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful! Nice look.
    kisses!

    http://miestilobasico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie nosiłam soczewek, ale Tobie pasują świetnie :) Bardzo ładna stylizacja!
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow efekt piorunujący- kolor fantastyczny !! zawsze podobaly mi się takie błękitno-kryształowe oczy, niestety rzadko kto takie ma...

    świetny zestaw ! botki baaardzo mi się podobają i ta workowata torba- też poluję na takie model :)
    to czerń, czy ciemna zieleń ?
    A tak dlugich i gęstych wlosow, to mega zazdroszczę, moje chyba nigdy nie spelnione marzenie grrrrr

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie kożuszka oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeszywający wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Soczewki wyglądają przepięknie na Twoich oczach! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakiś czas temu przeczytałam na jednym blogu recenzję o soczewkach miesięcznych, konkretne znalazłam na stronie https://www.twojesoczewki.com/38-soczewki-kontaktowe-miesieczne i zamówiłam i jest to dla mnie dużo lepsze rozwiązanie niż soczewki jednodniowe.

    OdpowiedzUsuń