bomber jacket


Bomber Jacket o którym pisałam 3 posty wcześniej ,zagościł na stałe i w mojej szafie . Nieco oklepany przez modową blogosfere i wykorzystany w wielu stylizacjach ,ale w mojej jeszcze nie prezentowany :)
Postanowiłam nie łączyć go z trampkami, prostym t-shirtem, legginsami czy jeansami, ale iść nieco w inną stronę... beżowe spodnie, szpilki, eleganckie dodatki przełamane kolorową bluzką.







                                                                      kurtka - (klik)






                                                                 pierścionek - (klik)









kurtka - (klik)   |     pierścionek - (klik)      |     spodnie - Bershka     |     t-shirt - Atmosphere 
buty - New Look    |      torebka - Reserved      | okulary - Carry





11 komentarzy:

  1. Super stylówka i ciekawy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie Karolinko, a bomber ma świetny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to połączyłaś :) Kolor bomberki jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo zgrabną kobietką.
    Świetny zestaw, kurtka jest rewelacyjna :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor bomberki jest świetny, a sama w sobie idealnie pasuje do takiej bardziej eleganckiej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, super stylizacja, bardzo podoba mi się ten bomber jacket, ma ładny kolor. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory :-) Oczywiście obserwuję!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden z najładniejszych bomberów jakie widziałyśmy. Genialny kolor. A paznokcie ma Pani niczego sobie, śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń